I want to watch....





那些年我们一起追的女孩 一定要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我要看!我一定要看!!


I heard of this movie long long time ago and I know it is going to be really really nice after I watched the trailer itself. And then, 10 millions of people watched. Imagine! Too bad, I don't know when am I going to watch this movie but I wanted to watch it so terribly! Friends on facebook keep posting about this movie, which made me even more and more wanted to watch ! The girl and the guys in the movie are good looking too ! I really want to know what it is all about. Definitely it's love thingy, very sure. I'm just curious about the ending of the story. Some commented that, the ending is not that nice. Hmmmm...

That leave a question mark in my head.


Aren't they cute ?! @@

Comments

Popular Posts